Laden...

Veelgestelde vragen

Deze pagina bevat een overzicht van veelgestelde vragen

Bestelling

Wat gebeurt er nadat ik een bestelling heb geplaatst?

Ons systeem zal je bestelling automatisch doorsturen naar de ondernemer(s) bij wie jij de bestelling hebt geplaatst. Binnen enkele seconden ontvangt deze ondernemer de bestelling en kan die ermee aan de slag.

In bijna alle gevallen is het de volgende dag al klaar, maar soms zijn er producten of bestellingen die een langere verwerkingstijd nodig hebben. Deze melding krijg je bijvoorbeeld bij speciale verjaardagstaarten, grote barbecuepakketten of als je opeens 100 broodjes bestelt. Als wij het niet binnen een dag kunnen leveren terwijl we dat wel hebben gezegd, dan neemt de ondernemer contact met jou op om dit te bespreken.

Betaling

Hoe kan ik mijn bestelling betalen?

Bij Kronenburg Connect kun je nadat je mandje vol zit met de producten die je wilt, alles online betalen. Wij accepteren (bijna alle!) betaalkaarten, deze vind je op het eind van je bestelling.

Wat zijn de transactiekosten voor mijn online betaling?

Via Kronenburg Connect betaal je geen transactiekosten. Jij hebt niet gevraagd om deze transactiekosten vandaar dat onze ondernemers dit voor hun rekening nemen.

Privacy en beveiliging

Hoe wordt mijn privacy gewaarborgd?

Kronenburg Connect respecteert jouw privacy en doet er alles aan om je persoonlijke gegevens te beschermen.

Hoe zit het met de beveiliging?

Beveiliging is een van de grootste prioriteiten bij Kronenburg Connect. Daarom gebruiken we alleen versleutelde verbindingen tussen jouw computer en onze servers. Het wachtwoord van jouw account wordt dusdanig opgeslagen dat niemand het kan lezen.

Kwaliteit

Wie is verantwoordelijk voor de kwaliteit van mijn bestelling?

Kronenburg Connect is slechts een platform, de link tussen jou en deelnemende partners. Kronenburg Connect stuurt je bestelling alleen door aan de geselecteerde ondernemers (of zoals wij ze noemen; lokale helden). Onze lokale held is dus altijd verantwoordelijk voor de kwaliteit van de levering, service en het geleverde product. In het geval dat je niet tevreden bent met je bestelling kun je contact op nemen met de ondernemer via het telefoonnummer dat staat in de orderbevestiging die je hebt ontvangen via e-mail.

Je kunt via de "Help" knop die rechtsonderaan elke pagina staat contact opnemen met onze helpdesk om een klacht in te dienen. Wij sturen je klacht naar de ondernemer en vragen hen zorg te dragen voor jouw klacht. In het geval dat een ondernemer veel klachten veroorzaakt zal Kronenburg Connect extra maatregelen nemen om verdere klachten te voorkomen en, indien nodig, deze ondernemer verwijderen van ons platform.

Service en voorwaarden

De leverancier heeft mijn bestelling niet ontvangen?

In het geval je een bestelling hebt geplaatst bij een bepaalde winkel, maar de winkel zegt dat jouw bestelling niet ontvangen is via Kronenburg Connect, of deze weigert te aanvaarden en verwerken, neem dan contact op met de helpdesk via de "Help" knop die rechtsonderaan elke pagina staat.

Om je beter en persoonlijker te helpen worden cookies en andere versproducten gebruikt. Naast functionele cookies om het geheel goed te laten werken, worden analytische cookies gebruikt om van elke bestelling weer een feestje te maken! Als je onze diensten in volle glorie wilt gebruiken dan is het nodig dat je cookies toestaat.

Cookievoorkeuren